dinsdag 23 augustus 2011

Farmer's Wife update...wegens omstandigheden iets later

Met veel moeite lukte het om me even los te scheuren van 'The Graceful Garden' en nog een blokje te maken.  Hieronder zie je Checkerboard.



Ik had gewoon zoals het hoort gisteren willen updaten maar ik had geen tijd om te bloggen.  Die tijd had ik wel gereserveerd maar... een onverlaat in een grijze volvo reed de spiegel van mijn auto eraf, stopte even en reed toen door!
Zelf niet gezien maar een buurman kwam ons informeren.  Toch wel fijn dat hij dat doet he.  Tegenover ons wonen nogal wat mensen op leeftijd maar helaas waren die net te laat om het nummerbord te zien.  Er was ook iemand bezig om hun vuilniscontainers (die met pasjes werken) te repareren, die zou het hebben gezien en weten (wist ik na een halfuur kletsen - ze zijn zo behulpzaam!).  Heel gedoe met bellen naar de gemeente om te achterhalen wie dat was en die wist uiteindelijk niet meer te vertellen dan dat het om een grijze volvo ging.  Auto richting garage (gelukkig zit er een vlakbij) en aangifte bij de politie.  Maar al met al kost dat toch zo'n 3 uur, veel meer dan even de verzekeringspapieren invullen!

Maar enfin, het updaten lukt gelukkig vandaag wel.
Ik schreef al dat ik me los moest scheuren van de 'Graceful Garden', die begint nu op te schieten en ik heb al een groot deel aan elkaar gezet.  Het tweede klaproosblokje is ook gelukt.  Het papier is voor dit gedeelte verwijderd en de blokjes zijn - als ik dat nodig en mooi vond - geborduurd.



En dan nu maar proberen dat eerste blok af te krijgen...  De voorbereidingen zijn zoals je kunt zien al weer ietsje verder.


1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!