dinsdag 2 augustus 2011

Er is er eentje klaar!


Schattig ziet dit er zo uit he? Joris lag op deze stoel tegenover me te slapen.  Hij vond het prima om onder het poppenquiltje verder te slapen toen dat af was.


Van Fig Tree Manor had ik vierkantjes over en ik besloot om met de resten daarvan dit poppenquiltje te maken.  Ik denk dat ik dat vaker ga doen.

Het gaat intussen goed met het afwerken van de UFO's.  Het maken van de sandwich is dankzij de microstich geen probleem meer.  Eigenlijk wilde ik geen een van de kleine quiltjes helemaal klaar hebben voor de Fig Tree Manor.
Maar met zomerweer is het quilten van zo'n grote quilt net iets te warm (ook al was het zo aan het regenen) en gaat het applicatiewerk weer prettiger.

Maar deze zag ik liggen en ik kreeg gewoon de smaak te pakken en na een weekend goed doorwerken is het klaar.

Zo en nu maar eens verder met....
Tja, wat zal ik eens kiezen?

3 opmerkingen:

  1. WEat een heerlijke quilt. Lekker ene affo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, hoor. Leuke foto ook.
    Groetjes Masha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello! I am coming over through "Sew It's Finished". I commented on your post there about your lovely quilts. And also wondered if you would stop by and let me know what is a microstich?

    Blessings & Aloha!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!