dinsdag 16 augustus 2011

Aan het tuinieren...

Ook al regende het pas pijpenstelen, ik was lekker aan het tuinieren en werd niet eens nat.
Welnee, in dat geval is het heerlijk verder werken aan The Graceful Garden.


Blok 12, The Rose is nu eindelijk af.  Dat voelt als een overwinning!
Ik heb het blok wel iets makkelijker gemaakt; de blaadjes heb ik als een geheel gemaakt waardoor het nu 5 stukjes zijn ipv 8.  Ook heb ik wat dingen verschoven zodat het voor mij iets beter uit komt.  Het wordt uiteindelijk toch mijn quilt en ik moet er wel lol in beleven en van kunnen genieten.


De blokken van The Graceful Garden hangen nu op mijn quiltwall achter het bed.  Kwestie van een extra stimulans om het verder af te krijgen.  Blok 1 moet nog verder afgemaakt en dan moet er nog een exemplaar komen van Poppy die ik al eens eerder maakte.
Daarna nog borduren, blokken op de juiste maat knippen en de tussenranden maken en alles aan elkaar zetten.

Ik kijk echt uit naar dat in elkaar zetten, randen uitzoeken etc.  Ik heb me voorgenomen dat ik de top in 2011 af wil hebben, quilten mag ook in 2012.  Doelen stellen voor jezelf schijnt ervoor te zorgen dat je dat doel ook eerder gaat halen.  Hmm, ik heb er nog meer....


Nu me niet laten afleiden door wat ik nu bij Aztec Rose uit Zwijndrecht besteld heb.  Het nieuwe boek van Denise Sheehan The Graceful Rhapsody (via deze link kun je ook een paar pagina's ervan inkijken).  En hier vond ik er ook nog een post over. 

Zo en nu maar weer naarstig verder werken!

1 opmerking:

  1. Hey, ziet er ingewikkeld uit! En erg bewerkelijk lijkt me.
    Zolang je er plezier aan hebt is het goed, hé.

    groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!