zaterdag 30 juli 2011

Vakantiegevoel

Een partner hebben met een winkel heeft als nadeel dat je niet zomaar op vakantie kan.  Winkel dicht = geen inkomsten en alleen maar uitgaven.  Daar staat niet iedereen bij stil.  Verder hebben we het ook druk met een verbouwing. 

Deze ruimte moet een woonkamer worden. Het dak is al goed ge-isoleerd en de oude deuren hebben al een mooie toog gekregen.  Nu weer verder met stuc, schuurmachine en verf!  Hopelijk is het dan eind augustus klaar.

Hmm, kan zo goed quilts laten zien.  En die plek daar boven in de nok schreeuwt toch eigenlijk om een quilt?

Maar het vakantiegevoel is er toch wel.  Af ten toe gaan we dagjes weg, zoals woensdag naar Utrecht. We zijn naar het spoorwegmuseum geweest en dat vond ik erg mooi.  Prachtig die kleurcombinaties op de muur en die tegels in de toiletten!  Meteen weer inspiratie voor het verven.




Natuurlijk wordt  er ook een bezoek gebracht aan Carol Cox.  Altijd fijn om dat uithangbord te zien op het einde van de Oude Gracht.


Dit was mijn investering (klinkt beter dan buit toch?).  Een handige map om op te snijden en te strijken (handig, dan kan de strijkplank veel vaker de kamer uit) en natuurlijk een hoop lapjes.


Ik weet al zeker dat dit een van mijn favorieten zal zijn!  Met al die lapjes ga ik gewoon op lapjesreis, heerlijk dromen wat ik ervan kan gaan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!