zaterdag 28 augustus 2010

Wat groeit die Elsje toch

Elsje is in de groei. De top is bijna af. Vandaar dat ik niet kon wachten tot de opendeurdagen om bij het Quilthuys randstof, achtergrondstof en batting te halen.
Hieronder een foto waarop te zien is hoe ze er ongeveer uit komt te zien. Eronder ligt de randstof en ernaast zie je een stukje van de achtergrondstof. Ietsje anders dan wat ik in EQ getekend had maar dat moet kunnen. Het groene randje gebruik ik straks om af te biezen.
Met een schoonzus nog overlegd over de naam en de kleuren maar volgens haar zal de naam Elsje Fiederelsje geen problemen opleveren (maar ik kan me voorstellen dat als je Els heet je dit liedje mogelijk minder leuk vindt).

Natuurlijk was er nog meer moois en hieronder zie je wat ik nog meer meegenomen heb. Toch nog gauw teruggaan want er is nog meer moois wat eerst nog verwerkt moet worden voordat het in de schappen staat.

En wat hieronder staat is resultaat van een dagje Utrecht (Carol Cox). Dus ik kan weer allerlei moois gaan bedenken al heb je als quilter natuurlijk nooit lapjes genoeg!



ps. Wat handig toch zo'n blog. Dan heb ik over een tijdje ook nog een idee waar ik eventueel stof bij kan halen. ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!