donderdag 12 augustus 2010

Veel te vertellen

Ik heb veel te vertellen en misschien nog wel meer om te laten zien. Helaas lukte me dat de laatste tijd niet zo goed. Wat lastig toch als computers niet meewerken! Zodra ik begon met plaatjes uploaden besloot de computer boven om vast te lopen en het enige wat dan helpt is een koude start en net zoals de kleuters op de aan en uitknop drukken.
Nu probeer ik het op een andere computer maar die heeft problemen met een bepaalde link in blogger en gaat dan steeds offline. Grrrr....

Hoewel ik vakantie heb, wil dat niet zeggen dat ik heel veel tijd heb voor de computer (mocht 'ie willen!). We zijn een kamer aan het verbouwen en dat zorgt voor een hoop gedoe. Een muurtje is gesloopt waardoor we verlost zijn van een nauwe gang en een hoop licht erbij hebben.
Gisteren zijn we inkopen gaan doen (ook al moeten er nog muren geverfd worden, een nieuw plafond erin, laminaat leggen,...) en dat was erg leuk. Zeker omdat we daarvoor nog langsgegaan zijn bij Quilt It & Dotty.

Maar wellicht laat ik jullie die aanwinsten later zien, als ik moe ben van het klussen en zin heb om die computer onder handen te nemen

2 opmerkingen:

  1. Dat met die foto's komt me bekend voor, grrr. Dan is het niet meer leuk om een berichtje te maken.
    Veel succes met de verbouwing en maakt toch maar af en toe tijd om een steekje te prikken voor de broodnodige ontspanning.
    fijne dag nog,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he Diana, als fan van Dorry, wil ik die aankopen wel zien, hoor. Of zit je nog onder het verbouwingsgruis, dan niet computeren, want anders gaat het zo kleven. Groetjes Peti ( lepetitbonheur.web-log.nl )

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!