maandag 22 oktober 2012

Ook Joris heeft iets...

Ook Joris heeft iets met m'n samplers.  Hier ligt hij er gelukkig voor maar pas betrapte ik hem er weer bovenop toen de deur niet goed dicht was.


Voor de Some of my favorite blocks kwamen weer een aantal blokken af :

Tulip garden is zo leuk dat je er een hele quilt van kan voorstellen.


Full Blown Tulip, niet helemaal perfect maar dat hindert niet.  Ik ben het immers aan het leren.


Airplane and propeller


The Cypress, ook niet perfect maar na een paar keer met het tornmes te hebben geprutst zonder verbetering toch maar besloten het even zo te laten.


Ik geef niet al te uitgebreid uitleg en heb bij de familiekerst wat namen onleesbaar gemaakt.  Dat komt door dit filmpje : http://www.knack.be/nieuws/ondertussen/confronterend-filmpje-uw-hele-leven-staat-online-wees-waakzaam/article-4000182960523.htm?nb-handled=true&utm_medium=Email&utm_source=Newsletter-25/09/2012&utm_campaign=Newsletter-RNBDAGKN# 

Gewoon oppassen dat er niet al te makkelijk misbruik gemaakt kan worden van wat ik hier publiceer.


Voor de familiekerstquilt zijn alle blokken inmiddels retour, alle namen geborduurd en heb ik de eerste rand af.  De tweede is alweer voorbereid.  Moet wel even tempo gaan maken.

Quilten durf ik nog steeds niet goed te doen, denk je net dat het over is, voel je je schouder weer.  Ach, we blijven redelijk op schema zo met de Grandmother's Choice van Barbara Brackman.






1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!