zaterdag 1 januari 2011

Goede voornemens

Dit is de tijd van goede voornemens en op handwerkgebied is mijn voornemen met name zorgen dat het aantal UFO's gaat verminderen. 2010 is een jaar van beginnen aan projecten geweest, ik ga proberen om in 2011 wat meer projecten af te maken.

This is the time of making resolutions. My main resolution is finishing some projects and UFO's. 2010 has been a year of starting projects, I'm trying to finish a bit more projects in 2011.

Ik las op dit blog een voorstel voor een blog om samen ervoor te zorgen dat dit zal lukken. Ik ben heel erg benieuwd!

I read on this blog a proposition for the Sew it finished blog to work together on this. I'm very curieus!

Ik probeer me - in elk geval in januari - even in te houden met het beginnen aan iets nieuws. Dat probeer ik al een tijdje maar het lukt niet altijd even goed. In elk geval heb ik de Frosty Flakes Bom van Dawn kunnen weerstaan (maar wel alle informatie opgeslagen want het is zo'n leuk idee en wie weet in 2012?) en de Stitching for Christmas bom .

I'm trying - at least in Januari - not to start with something new. I have been trying that a while but sometimes it doesn't work out that well. At least I've been able to resist the Frosty Flakes Bom by Dawn (but I've kept al the information on my computer because it's such a sweet idea and who knows in 2012?) and the stitching for Christmas bom.

Maar nu kwam ik daarnet deze tegen :
http://moonstitches.typepad.com/photos/tutowlrial/index.html
Toch nog maar even volhouden.

But I just found this :
http://moonstitches.typepad.com/photos/tutowlrial/index.html
Trying to resist.

Diana

2 opmerkingen:

  1. Maybe reward yourself with a new project to start if an old project is finished...
    Hugs Dawn x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good idea from Dawn, maar ik zou zo 3 quilts weten waar ik aan beginnen wil! En wb mijn WIP's, ik probeer echt iets af te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!