dinsdag 11 januari 2011

Opruimen

Pas was ik weer een lapje kwijt. Dat had ik weer voor een ander project gereserveerd. Tijd dus om na het inventariseren van de lijst met UFO's eens te kijken wat bij welk project hoort en of het netjes opgeruimd kan worden.
I could'nt find a piece of fabric. I had put it aside for another project. Time to tidy up after the inventarisation.

Nog niet altijd even makkelijk aangezien onze woning nog niet helemaal af is. De badkamer boven is in de maak (het familieklusteam komt er weer aan) en de woonkamer is nog opslagruimte. We kijken nu tv, lezen, hangen, handwerken nu in een kamer die daarna logeerkamer zal worden .
Cleaning is not that easy since our house is not yet completely finished. We are busy with the badroom and the living room is just a big storage place. At the moment we live in what later will be a spare room

Het koffertje waarin ik de blokken van de Farmer's Wife bewaarde was te vol geworden. Op zoek naar een alternatief. Dat vond ik in de vorm van dit doosje waarin mijn kerstcadeau zat. Past precies, kijk maar!
I had to look for an alternative to store my Famer's Wife blocks. This box once contained my christmas gift. My blocks fit exactly, look!





Ik ben een verzamelaar en weggooien is niet mijn sterkste punt (tenzij iets kapot is). Vaak zijn spullen ook te goed voor een prullenbak maar aan wie kun je ze geven? Gelukkig was er een buurvrouw die blij was met een paar oude Burda's. Mijn al die geweldige quilts die ik nog eens wil maken, merk ik dat ik aan borduren en breien minder toe zal komen dus kan ik die dingen weg gaan geven.
I'm a collector and throwing things away is not my strongest point (unless it is broken). Sometimes you don't need things no longer, but they are too good to be garbage, but to whom can you give it? At least I have a neighbour who I could give some old magazines about knitting and embroidery. I like quilting so much, I don't think I'll have much time for those things.

6 opmerkingen:

  1. Ken het probleem, heb hier ook hopen burda's en knipmodes liggen... je weet nooit. De lapjes heb ik gesorteerd en in plastieken boterhammenzakjes gestoken...alleen weet ik niet meer waar ik ze gelegd heb. Ik zeg steeds, ooit komen die lapjes van pas als je quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2e poging..
    Het probleem met de stofjes ken ik, met meerdere projecten bezig zijn en daar dan stof van iets anders voor gebruiken...
    Sterkte met de verbouwing, ja en soms iets weggooien helpt wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je sterkte met de verbouwing en fijn dat de familie meehelpt! In ieder geval een heel mooi doos voor je blokken! Fijn weekend, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel sterkte met de verbouwing, en wat een goede oplossing voor je blokken.......
    opruimen en loslaten geeft ook rust in je hoofd maar dat weet je vast al wel......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige doos voor het opbergen van je blokken deze ben je niet gauw kwijt in de verbouwing. succes ermee.

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a pretty box to store your quilt bits in.Better than a plain old cardboard box!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!