donderdag 2 september 2010

Een geweldig dagje uit!

Gisteren was weer een geweldig dagje uit. Hoewel ik m'n fototoestel niet meehad wil ik jullie er wel wat van laten zien.


We gingen nl. naar Dordrecht en hebben daarvandaan de watertaxi genomen naar Zwijndrecht (heel makkelijk en best snel) om een bezoekje te brengen aan Aztec Rose crea & hobby. Ik had op de site al gezien dat ze het nieuwste boek van Blackbird Designs had maar ik kwam met nog 2 andere boeken thuis. Er is daar een heel mooie collectie quiltboeken!

Het boek With these hands van Maggie Bonanomi is ook geweldig. Dat wordt nog moeilijk kiezen met wat er eerst gemaakt moet worden! En Barb Adams heeft in Country Inn ook French General stofjes gebruikt. Ik raak nog steeds niet uitgekeken.


Natuurlijk bleef het niet alleen bij boeken. De stoffen zijn er aantrekkelijk geprijst dus kon ik het natuurlijk niet laten. Dit jaar niet op reis naar het buitenland (tenzij je Belgie meetelt maar dat doe ik niet, dat is veel te dichtbij) maar op reis naar lapjesland. In de fysieke winkel is veel meer keus dan op de website. Logisch want invoeren kost natuurlijk best veel tijd en dit is bij meer winkels het geval. De blauwe lapjes die ik bij Dorry heb gekocht, zijn hier ook te vinden ;), ze zijn van Windham van de Gettysburg Cival War collectie.


Er is een grote keus uit patronen maar ik nam er toch een van Blackbird Designs mee (ik geloof dat mijn verzameling compleet begint te raken) maar ik weet nu al ongeveer wat ik wil hebben voor Kerst enz. ! Ik kan iedereen in elk geval een bezoekje aanraden (maar dat hadden jullie vast al gemerkt) want het is natuurlijk moeilijk al dat leuks goed te vermelden.

Verder nog een mooie lamp gevonden voor in de woonkamer bij een "Snuffelwinkel".

Diana

P.S. Aangezien niet iedereen vergeet een fototoestel mee te nemen is hier ook een kijkje te nemen in Aztec Rose.

P.S. Het gaat goed met mejuffrouw Fiederelsje (tja dat krijg je als ze groot worden), er zijn al 2 banen gequilt.

2 opmerkingen:

  1. Leuk he dat winkelen, boeken en stofjes heb je nooit genoeg. Geniet ervan!
    groetjes Franny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een heerlijk dagje. Je aamkopen zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!