donderdag 6 juni 2013

Nobody knows about my circles...

deze zin van zangeres Krystl bleef hangen want ja, ik was bezig met mijn cirkels van de Camelot de afgelopen tijd.

Een paar foto's in de tuin want dat kan nu. (Hmm ze blijven op hun kant staan, gelukkig is dat bij deze cirkels verder niet erg)





Dat waren blok 12 t/m 15.  Nu blok 16 nog en een definitieve keuze gaan maken voor de achtergrondstof.  Zou ik het daarom uitgesteld hebben?

Rust nog maar even lekker uit in de tuin maar vanavond om half negen kan je maar beter even voor de buis hangen (of de recorder aanzetten) want dan zou op Nederland ook de Britse serie Call the Midwife komen.  Ik heb zelf deze serie op de BBC gevolgd en via de boekwinkel van mijn lief luisterboeken besteld van de drie boeken van Jennifer Worth.  En al wordt het dan een "vrouwenserie" genoemd (tja wat wil je met baby's die geboren worden en veel zwangere vrouwen en dappere vroedvrouwen in een achterstandsbuurt van de jaren 50 en een paar nonnen erbij) mijn lief kan de serie ook heel erg waarderen.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie blokken heb je gemaakt, ik ga straks eens kijken naar de serie ben benieuwd,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blokken zijn mooi!
    Maar ik kon die serie niet vinden,
    groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi wordt het!!! Sterkte met het uitzoeken van de achtergrondstof.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!