donderdag 16 mei 2013

De laatste loodjes...

waren het spannendst.  Tenminste bij de Keep Calm & Carry on.
Toen het weer toch maar slecht bleef kwam het quilten weer even tussendoor.  De laatste baan van de tussenstroken kwam af en ik wist toen hoe ik de border wilde quilten.

Zoals je ziet mocht ik van Joris niet altijd quilten.  (De afspraak is dat ze mogen liggen op de quilts gemaakt van een jellyroll, op quilts die helemaal met de hand gemaakt zijn is het verboden terrein).

Fijn he?  Al die waardering terwijl de quilt nog niet eens af is.
Maar tegen het einde werd het opnieuw spannend : heb ik nog wel genoeg quiltgaren?  Ruim 200m garen ging er doorheen.  Ik had van ecru quiltgaren nog wel een extra rol op voorraad maar niet van zilvergrijs.

Zaterdagmiddag was ook het wassen en het drogen in de droogtrommel over en was de quilt echt af.  Helaas was het weer de afgelopen week niet dusdanig dat ik er buiten mooie foto's van kon maken dus die houden jullie nog tegoed!

Binnenkort meer want een paar vrije dagen kunnen je zoveel inspiratie opleveren en ook dat wil ik uiteraard met jullie delen!

4 opmerkingen:

  1. Leuk, dat je poes de quilt zo waardeert!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie quilt!!
    En die poezen boffen maar dat ze er op mogen liggen.
    groetjes,
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat spannend om niet te weten of het garen genoeg is,...
    Wat boffen de poezenbeesten met al die heerlijke quilts,..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker de quilt af!! en de katten? HEERLIJK om ze zo te zien:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!