woensdag 1 juni 2011

Niet stilgezeten hoor!

De laatste tijd was het weer wat drukker en daardoor had ik geen tijd en zin om een logje te plaatsen.  Maar daar ga ik nu verandering in brengen.
Ik ben met vanalles bezig geweest en zal dan nu een overzichtje geven van de afgelopen maand.

 
Ik ben begonnen aan blok 1 van The Graceful Garden.  Maar goed dat dit niet het eerste blok was wat ik ervan maakte.  Het gaat heel langzaam en is behoorlijk bewerkelijk.

Omdat het zo langzaam ging met The Graceful Garden pak ik dan weer eens een ander project.  Van de Summer Stars zijn nu alle sterren klaar (zelfs een uitgehaald) en ik ben druk bezig met takjes en blaadjes.  Volgens mij heb ik toch voldoende achtergrondstof, iets waar ik eerst niet zeker van was.

De piramidequilt naar aanleiding van het boek Small blocks, stunning quilts is ook weer een stukje gegroeid.  Vorige week op de foto gezet samen met 'Climbing Iceberg' , die roos is echt prachtig de afgelopen tijd.



En hier ben ik best wel trots op : de top van Fig Tree Manor (patroon Joanna Figueroa in haar boek Houses) gemaakt in mijn herfsttinten is eindelijk af.  Deze lag al meer dan een jaar te wachten op de buitenste rand maar doordat ik onzeker was of ik genoeg stof had (en met name of de richting dan goed was), bleef het liggen.  Ik koop altijd vrij ruim maar als ik ga twijfelen is dat een reden om de boel te laten liggen.  De achterkant is ook al in elkaar gezet en de vulling is al in huis.  Mijn voornemen is om volgende week woensdagmiddag de sandwich te gaan maken in de eetzaal (hoe toepasselijk, een sandwich in een eetzaal?!) van de school waar ik nu werk.


En dat is de stand tot nu toe, verder heb ik vooral genoten van de tuin en het aanleggen van de moestuin.

Groetjes,  
Diana

1 opmerking:

  1. Hi, je hebt zeker niet stil gezeten.
    Miste je al in blogland.
    Ziet er mooi uit wat je allemaal maakt!

    Fijne dagen, groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!