donderdag 31 maart 2011

I'm in the garden...

 Tenminste daar lijkt het wel op met de blokken die ik de afgelopen week gemaakt heb.
Het eerste blok wat ik hier laat zien is het blok Star Gardener van de Farmer's Wife Sampler Quilt. Eigenlijk had ik die willen maken voor de vorige update  maar door de drukte is dat me niet gelukt en vervolgens duurt het ook weer even voor ik tijd heb om te bloggen (lezen doe ik vrijwel dagelijks, maar schrijven kost me meer tijd).  Ik merk vaker dat ik het lastig vind om de update te halen en twijfel of ik hier nog mee door moet gaan.  Enerzijds zorgt het dat ik nog bezig ben met de Farmer's Wife maar anderzijds merk ik dat ik juist in het begin heel hard ging en toen het updaten een vaste dag werd en ik er de rest van de maand eigenlijk niet meer over kon bloggen, ik behoefte kreeg om weer andere projecten op te starten.  Ik denk er nog even over na.
Het volgende blok is blok 3 van The Graceful Garden.  Het heet Courtyard.  Leuk is dat iemand bij mij in de buurt ook wil beginnen met deze quilt en dat werkt heel motiverend. Samen kijken naar welke lapjes zij gaat gebruiken en wat ze nog nodig heeft.  Het heeft mij weer in beweging gezet om verder te gaan, ook omdat ik beloofd heb te helpen en uitleg te geven bij de applicatieblokken. 

O ja, bij het Quilthuys nog deze geweldige stof gevonden.  Ik ga eens fussy cutting uitproberen om bij dat ene blok een heel mooi centrum te hebben.

1 opmerking:

  1. Ik kan een beetje met je meevoelen. Mijn Farmer's Wife is klaar (59 blokken) en wordt nu machinaal doorgequilt. Voor mij is het ook de laatste keer dat ik meegedaan heb aan een vaste update-dag. Je kunt dan de rest van de maand niets laten zien en zoals je als zegt....dan begin je iets nieuws om toch weer iets op je blog te zetten.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!