vrijdag 22 oktober 2010

Derde Farmer's Wife update

Een magere update dit keer; slechts een blok maar dat heeft zo zijn redenen. Ik ben met nog meer projecten bezig maar ik werk een week aan het een en dan een week aan het ander. De week voor de 22ste is nu meestal de Farmer's wife aan de beurt. Maar omdat oma darmkanker bleek te hebben, lag te lijden en eergisteren is overleden was ik niet in de stemming om veel te maken.


Vandaar : nr. 11 Broken Dishes. Ik vond dit een heel leuk blok om te maken. Kon me voorstellen daar een hele quilt van te maken. Maar daar is nu nog even geen ruimte voor. Binnenkort volgen de updates van 2 andere projecten die jullie nog niet eens gezien hebben!
Met een herfstvakantie in het verschiet heb ik jullie de komende tijd vast genoeg te laten zien.
En nu even bij de rest kijken...
Diana

7 opmerkingen:

  1. Hallo Diana,
    Sterkte bij het verlies van je oma. Dan heb je inderdaad wel wat anders te doen en aan je hoofd.
    Je blok is mooi en je hebt al zo veel mooie blokken.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Diana, wat een triest bericht, ik wens jou en je familie sterkte met het verlies. Dat je ondanks dit alles toch nog tijd en energie had voor een blok en best een heel bewerkelijk en mooi blok! Nu toch succes met al je projecten en tot de volgende aflevering! Fijn weekend, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel begrijpelijk dat je niet veel zin had, veel sterkte voor jou en je familie. Toch een blok erbij en hij is schitterend. goed weekend, Else

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel sterkte in deze moeilijke tijd. Begrijpelijk dat je wel wat anders aan je hoofd had.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte met het verlies van je oma. Logisch dat je hoofd niet naar de Farmer's Wife blokken stond. Toch nog één gemaakt en wel een hele mooie.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte met het verlies van je oma.
    Maar het blokje wat je gemaakt hebt is wel een hele mooie.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte met het verlies van je oma. Je hebt een heel mooi blok gemaakt. Het meedoen met de update is geen moeten, maar er zin in hebben en tijd gehad hebben om iets te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!