woensdag 28 juli 2010

Kleine favorieten

Eigenlijk was het de bedoeling dat ik eerst deze quilt zou afmaken. Tenminste zou zorgen dat de laastste blaadjes eindelijk geappliqueerd werden en dat de border eraan kwam. Eerlijk is eerlijk, dit lukte me pas gisteren nadat ik al 4 blokken van de Summer Stars afhad en al een hoop had geknipt. Daarover binnenkort meer. Ook van de Farmer's Wife Quilt zijn al weer drie blokken klaar maar die laat ik natuurlijk pas zien bij de volgende update.

Ik ben eind maart met dit quiltje begonnen omdat ik zin had in appliqueren maar daarna is het even blijven liggen. Het is een ontwerp van Blackbird Designs. Het boek waar deze uit komt is : Small Favorites for All Seasons van Barb Adams & Alma Allen. Het is een leuk boek en ik ben van plan om in elk geval nog eens Harvest Moon en wie weet Holly & Berries te gaan maken. Nadeel met veel van de andere projecten is dat er de Amerikaanse vlag in is verwerkt en ik daar niet veel mee heb. Iemand een suggestie waarmee die te vervangen is?

Hieronder de top van Stars in Bloom. Tegen de herfst, als het wat kouder wordt, is het altijd prettiger om te quilten. Dat stel ik daarom nog even uit.



1 opmerking:

  1. Ik hou ook zo van de ontwerpen Blackbird. Maar ook ik zie altijd op tegen die Amerikaanse vlag, ook met borduurwerkjes. Misschien kun je hem vervangen door de Nederlandse vlag, of een patchworkvlag (crazy).
    Ik heb ook alweer 4 blokken van de FWQ geknipt en opgespeld, dus zo voor het grijpen. Gelukkig hebben we nog een paar weken voor de volgende update.
    fijne dag verder,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!