donderdag 12 januari 2012

Geregistreerd!

Sinds gisteren ben ik geregistreerd partner van mijn lief!  Trouwen doen we nog een keer maar dit was gewoon handig.



Met moeite de juiste jurk gevonden.  Mijn lief kon de Schotse ruit herleiden tot de familie Mc Neill van het eiland Barrai (Hebriden) en was daar als Keltoloog erg mee in zijn nopjes.  Ik behoor - voor zover ik weet dan- niet tot de familie Mc Neill dus is het nog maar de vraag of ik die Tartan mag dragen.

't Bracht in elk geval wel weer de wens boven om een quilt te maken met heel veel (Schotse) ruitjes.  Een paar jaar geleden hebben we daar wat lapjes van gevonden in de quiltwinkel in Groningen en toen ontstond die wens bij mij.  Er is nog geen echt concreet idee uit voortgekomen maar dat moet gewoon nog even rijpen.

Ik wens  iedereen evenveel liefde en geluk toe als ik nu voel.

Diana

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!